Özge Lafcı

Özge Lafcı
@ozge2401
Ne dem bakî ne gam bakî…
Huzur, ifade edilmesi zor ama hissedilmesi en güzel duygu...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kadınlar değişmezse, eğitilmezse, cesaretlenmezse bir ülkede değişim de, devrim de olmaz.
Yeter ki zihnimizin sis perdesini aralayalım, yeter ki göremediğimizde umutsuzluğa kapılmadan farklı pencereden bakmayı başaralım.
Mutluluk önemsenmenin diğer adı olmalıydı.
Bırakın kendimizi övmeyi, övülmekten bile utanan nesildik.