Özge Lafcı

Özge Lafcı
@ozge2401
Ne dem bakî ne gam bakî…
Güç kavramı izafidir avukat bey. Hepsi bu dediğiniz kelimenin, kestirmenin ardında fazlasıyla ödün yatar. Ki bence bu ödünlerin en ağırı da bir gün duruşunuzdan vazgeçmek zorunda kalmanız olacaktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Arkadaşlık , mantıksızlığı onaylamak değildir. Gücün insanın cebinde, mevkiinde değil, beyninde ve yüreginde olduğunu görebilmenizi isterdim. Ferdi menfaatlerinizi toplumun menfaatlerinden üstün tutmakla övünç duymanızı hoş görmem için o çıkarlardan faydalanıyor olmam gerekir, ki bu mümkün değil .
Biz başarıya imrenen, okuyamadığımız kitaplara dertlenen gençlerdik.
İmkânsız ile mümkünün arasındaki fark insanın kararlılığında ve çabasında yatar.
Yokluğu bilmeyen nimete saygı bilmez.