Güç kavramı izafidir avukat bey. Hepsi bu dediğiniz kelimenin, kestirmenin ardında fazlasıyla ödün yatar. Ki bence bu ödünlerin en ağırı da bir gün duruşunuzdan vazgeçmek zorunda kalmanız olacaktır.
Arkadaşlık , mantıksızlığı onaylamak değildir.
Gücün insanın cebinde, mevkiinde değil, beyninde ve yüreginde olduğunu görebilmenizi isterdim.
Ferdi menfaatlerinizi toplumun menfaatlerinden üstün tutmakla övünç duymanızı hoş görmem için o çıkarlardan faydalanıyor olmam gerekir, ki bu mümkün değil .