Yaşadıklarımdan öğrendiğim şeylerden bir tanesi küçümsenmenin hazzı... Bu demektir ki doğru yoldayım. Bu demektir ki karşımdaki insan verdiğim kıymete değmeyecek basitlikte. Bir diğeri ise, dost bildiklerimin attığı kazıkların hazzı... Bu demektir ki başarım ya da mutluluğum kıskanılacak bir boyutta. Öyle insanlar ki sen destek oldukça onlar sana köstek olurlar. Canım dedikçe canın çıksın derler. Elbet yolunuza taş koymaya çalışanlar olacak. Fakat, bu hayatta kendi yolunuzu çizerken, kalemi başkasının tutmasına izin vermeyin. Hani aksine yolunuza güzel güller ekip dikenler var ya... İşte onlar hep var olsunlar!..