Ben çok neşeli bir kız değildim, ben çok umutlu bir kızdım. Belki de çok umut dolu olan bir kız olduğumdan, neşeliymiş gibi görünüyordum. Ruhum depresifti. Açsaydım bir Cem Adrian şarkısı, çok kolay bir şekilde ağlamaya başlayabilirdim.
Biri için ölürmüşçesine onu sevdiğini söyleyip, o gidince başkasına karşı aynı şeyleri hissetmek... Tuhaftı aşk. Acıtan ama aynı zamanda iyileştirendi aşk. Mutlu eden ve çoğu zamanda ağlatandı aşk. Ve aşk, belki de bu dünyadaki en harika ve aynı zamanda da en berbat histi.