Bazı kırgınlıklar geçmez. Bazı insanlar affedilmez.Bazı yaralar kapanmaz,zamanla derinleşir. Bazen hiçbir şey artık eskisi gibi olmaz. Birileri gelir birileri gider hayatın döngüsü budur. Kimse ömürlük değildir ne senin için,ne sen bir başkası için. Zaman her şeyi yerinden oynatır. Canım dediğin canını yakar,sırtını dayadıklarının bir bir yıkılışlarını izlerken,bir yandan da karanlıkların gerisinde sessizce yanında kalanlara minnet duyarsın. Sonra bir gün hepsine birden arkanı dönersin. Çünkü artık bilirsin,yolu kendi gölgenle yürümeyi ve ışığını dışarıda değil,kendi içinde bulmayı… Özge D.K