Özge Yılmaz

Özge Yılmaz
@ozgeyilmz

Özge Yılmaz

, bir kitabı okumaya başladı
Ahmet Batman
10/10 · 12 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İki ayçiçeği
10/10
··
Beğendi
Hayatın telaşı içinde çoğu zaman gerçekten yaşamayı unutuyoruz. Sade, akıcı ve insana dokunan cümlelerle dolu. Altını çizmeden geçemediğim çok fazla satır oldu. Zamanın kıymetini, ertelediklerimizi ve hayatın içindeki küçük ama değerli anları hatırlatıyor. Çok Zamanımız Varmış Gibi benim en sevdiğim başucu kitabım oldu. Kalemine sağlık Ahmet Batman
Çok Zamanımız Varmış GibiAhmet Batman · Destek Yayınları · 202612 okunma
Geçmişime bıraktığım en güzel anı
Göz bebeğim, nereden başlasam seni anlatmaya bilmiyorum. Üzerine ne söylersem söyleyeyim hep eksik kalacak gibi hissediyorum. Çok seviyorum desem çok kelimesi az kalır diye korkuyorum. Kendinizi bulmak için okuyun diyebilirim ancak. O yüzden sadece şunu söyleyebilirim; sen mükemmel bir detaysın Çok Zamanımız Varmış Gibi 🌻🤍🌻
Ahmet Batman - Çok Zamanımız Varmış Gibi
Amansız tatlı bir bir telaş içindeyim. Bir an önce kavuşmak dileğiyle. 🤍 Bekleyenleri ön siparişte yerini alabilir. Ben sıraya girdim. 🌻🤍🌻 Ahmet Batman
1000Kitap
“Çok Zamanımız Varmış Gibi”
Şimdiye kadar okuyacaklarım arasında en heyecanlandığım kitap geliyor. Yaşadığım en güzel kavuşma olacak 🌻🤍🌻
1000Kitap