Hayatın telaşı içinde çoğu zaman gerçekten yaşamayı unutuyoruz. Sade, akıcı ve insana dokunan cümlelerle dolu. Altını çizmeden geçemediğim çok fazla satır oldu. Zamanın kıymetini, ertelediklerimizi ve hayatın içindeki küçük ama değerli anları hatırlatıyor. Çok Zamanımız Varmış Gibi benim en sevdiğim başucu kitabım oldu. Kalemine sağlık Ahmet Batman