Özge

Özge
@ozgh1
Gece güneş için ağlarken , güneş ay parlasın diye ışık saçar . Bu yüzdendir ki gece kendini karanlığa mühürler . Ve yıldızlar gecenin gözyaşları olarak yeryüzüne düşer.