özkan uzun

özkan uzun
@ozkan_uzun
İSTATİSTİKÇİ
LİSANS
KARS
ADANA, 10 Eylül 1989
6 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
ŞANSIMA TÜKÜRSEM, RÜZGAR VURUR YİNE BANA GELİR. KİMLERE GÜVENSEM, SIRTIMDAN VURUR BURNUMDAN GELİR. BİRİNİ DE SEVERSEM YA TERK EDER YA ÇEKER GİDER. YEMEZSEN BÜYÜYEMEZSİN DEDİKLERİ KAZIKMIŞ MEĞER...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir gün yaşlı bir münzeviye sorarlar: ( Münzevi Arapça kökenli bir kelime olup, insanlardan kaçan, yalnız yaşamayı tercih eden insan anlamındadır. ) "Sürekli yalnız olmaktan bıkmıyor musun?" Münzevi cevap verir: - "Yapacak çok işim var. İki şahin eğitmem gerekiyor. Ve iki kartal. İki tavşan sakinleştirmek ve yılanı eğitmek. Eşeği motive etmek ve aslanı evcilleştirmek." + "Ama senin etrafında hiç hayvan göremiyoruz!" "Neredeler?" - "Onlar içimizde yaşayan hayvanlar." "İki şahin gördükleri herşeye saldırıyor. İyi-kötü, faydalı-zararlı. Onlara ayırt etmeyi öğretmeliyim. Çünkü onlar benim gözlerim." "İki kartal dokundukları herşeyi mahvediyor, yaralıyor, parçalıyor. Onlara hizmet etmeyi ve zarar vermeden yardım etmeyi öğretmeliyim. Çünkü onlar benim ellerim." "Tavşanlar her zaman kaçar, korkar ve saklanır. Onları sakinleştirip, zor durumlarla başa çıkmayı öğretmeliyim, beladan kaçmayı değil.Çünku onlar benim ayaklarım." "En zor kısmı yılanı izlemek. Sıkı bir kafeste, güvenli bir şekilde kilitli olsa da, her zaman saldırmaya, sokmaya, yakın olan herkesi zehirlemeye hazır. Bu yüzden onu takip edip, disiplinli olmalıyım. Çünkü bu benim dilim." "Eşek herkesin bildiği gibi çok inatçı, sonsuza kadar yorgun ve işini yapmak istemiyor. Bu yüzden ona şükretmeyi ve akışta olmayı öğretmeliyim. Çünkü bu benim vücudum." "Ve sonunda kral olmak ve herkese emretmek isteyen bir arslanı evcilleştirmek istiyorum. Gururlu, kibirli ve dünyanın kendi etrafında dönmesini istiyor. O aslanı terbiye etmeliyim. Çünkü bu benim egom." "Gördüğünüz gibi yapacak çok işim var" Tolstoy
BABA; Hazine Kapısıdır, Açmasına Bilene! ANNE; Cennet Kapısıdır, Girmesini Bilene! KARDEŞ; Gönül Aynasıdır, Bakmasına Bilene!!!
Yeryüzünde hakimiyet isteyen gökyüzüne itaat etsin
Ertelemek yasamin mayasini kacirir derler. Seviyorsan soyle, kiziyorsan bagir, ozlediysen kollarini ac, kinin varsa kus. Şu 3 gunluk dunya da kibir niye. Ölüm var bu dunyada Allahtan kork.