Özlem Tetik

Özlem Tetik
@ozlem211
Ötesi yok dönemem geriyeee
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah kader yazdı yine Allahım duydu beni
Farkındalık seviyesinin yüksek olması bütünüyle hakiki bir hastalıktır.
sana koştuğum günleri hatırladım nefesim kesilene kadar koştuğumu koşup da ulaşamadığımı hatırlardım.
Bulunduğum yeri yadırgamamayı öğrendim. Düşen düştüğü yere, giden gittiği yere, kalan da kaldığı yere alışıyor...