Her sayfasında aşkı iliklerimize kadar işletti yorum yapmak haddimize değil ama mütiş bir kitap kesinlikle okuyun ben kitabı bitirdikten sonra uzun bir süre boş bir duvara baktım. Rayif efendiye selamlar
Beklentilerimin üzerinde gayet başarılı bir Roman olmuş 500 sayfalık bir konunun 190 sayfada anlatılması roman için tek olumsuzluk diyebiliriz.son sayfalara yaklaştıkça bitmesin diyorsunuz.