Namaz, faiz, tesettür konusu açıldığında küfretmişim gibi davranan insanlar var. Nasıl bir hayat için çabaladığımı anlatmak zorunda olduğum hâlde hem de.
" Ne kadar kötülük çıkıyorsa onlardan çıkıyor"
" Kalbi temiz olacak insanın önce"
" Biz ne namaz kılanlar biliyoruz "
" Siz cennete gidin amaan"
" Bağnazlık "
" Belki sonra kılacak nereden biliyorsun"
" Bizim falanca abi 50 yaşında başlamış "
Evet bu cümleler hâlâ kuruluyor. İşin ilginç yanı kendilerini zerre ilgilendirmeyen konularda ve mekanlarda.
Delirmemek için derin derin nefes almalıyım.