Özlem

Özlem
@ozlem_evcim
Birden içimde sevinçli bir gezegen keşfetmiştim. Muhtemelen hayat vardı. youtu.be/eDuZWJ5Uz2I
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Namaz, faiz, tesettür konusu açıldığında küfretmişim gibi davranan insanlar var. Nasıl bir hayat için çabaladığımı anlatmak zorunda olduğum hâlde hem de. " Ne kadar kötülük çıkıyorsa onlardan çıkıyor" " Kalbi temiz olacak insanın önce" " Biz ne namaz kılanlar biliyoruz " " Siz cennete gidin amaan" " Bağnazlık " " Belki sonra kılacak nereden biliyorsun" " Bizim falanca abi 50 yaşında başlamış " Evet bu cümleler hâlâ kuruluyor. İşin ilginç yanı kendilerini zerre ilgilendirmeyen konularda ve mekanlarda. Delirmemek için derin derin nefes almalıyım.
Bilmiyorum daha güzelini yolundan gayrısının...
Kendini, kendi evinin penceresinden sevmek. Komşunun balkonundan değil kendi pencerenden, kendi evinden.
Elveda size çünkü kişi yanlış hatırlayıp üç kitap getirmiş oysa ki ben ona çok kitap vermiştim. Kimin verdiğini hatırlamıyor bile. Aman amaaan

Özlem

@ozlem_evcim
·
Kitap ödünç vermemeliyiz. Beş, altı kitap birden hiç vermemeliyiz. Gitti kitaplarım ağlaaaaaa kalbim ağla