Lzemsev

Yarabbi, sevmek bu kadar güzel bir duygu iken, bu kadar acı çekmek reva mı.?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başım dönüyor bir parça oturalım mı.?
Gece sabahlara kadar aglayarak, mektup yazdıgın ve gönderemedigin adam mı o.?
Korkyorum ya ayrı cehenemlere düşersek...
Gözlerin bende kalmış...