Gecikmek hayata yapılacak en ayıp şeydir. Bazıları der ki her şeyin bir zamanı vardır ve gecikmek diye bir şey yoktur. Ama vardır. Gecikenler bilir. Emin olmayı bekleyip, hayatla randevularına gecikmeyeceksin.
Hayatın içine çekemediği, hayatı içine çeken o nadir insanlardan olmak istiyorum. Kafası dağılmayan, dalıp gitmeyen. Önündeki o büyülü berraklığa onu çizecek, avucunu daldırıp içecek kadar yakın. Yakından da yakın.