Tanrı,kötülüklerimizi affedecek kadar merhametliydi ama hayat; yaşanan ve yaşatılan bütün kötülüklerin hesabını sorar ve nefes aldığımız müddetçe her ikisinin de karşılığını verirdi.
Hiçbir insanı iyi ya da kötü diye ayırmamalısın çünkü biz insanoğlunun elinde iki tercih hakkı da vardır. Bugün iyi biriyimdir sana sarılır yalnız olmadığını söylerim ama yarın kötü biri olur seni yapayalnız bırakırım.