İlk kitapta hissettiğim duygu yoğunluğunu maalesef bu kitapta hissedemedim. Ceylin hakkında son sayfalara kadar gelişme olmayıp sadece Erva ile Doru’nun ilişkisi üzerine yazılan boş ara kitap olmuş. İki kitapla tamamlanabilecek seriyken gereksiz uzatıldığını düşünüyorum. Erva’nın hamilelik problemi, Doru’nun babasının durumu.. Yani öyle bir son yazmaya gerek var mıydı inanın emin değilim
Kolay okunan bir kitap oldu benim için. Ama maalesef ki hiç dark romance tadında değildi. Her “katil” olan kitap için dark romance deseydik… Ama hakkını yemeyelim smut yerinde ve açık yazılması çok iyidi. Deha ile Erdem (adını yanlış yazmış olabilirim) ve Pars ile Betül (yine isim özürlülüğümü belli ettim) merak ettiğim çiftler oldu. Yazsa okurum hiç hayır demem. Yazarın gereksiz betimleme kullanmaması, akıcı ve sade yazması kitabı güzel okutuyor. Ana karakterler uyumluydu ama kızımızın her şeye çabucak adapte olması garibime gitti, hiç direnç göstermedi. Karan sevdiğim bir karakter oldu. En başında ne istediğini belli etti ve peşinden koştu diyebilirim.
Kitaba başlarken hiç bu kadar devlet işleri okuyacağımı düşünmemiştim, üzdü. Tarihi kurgularda bile biraz romantizm arıyorum istemsiz. Boleyn serisi daha güzel yazılmıştı
Hikaye güzeldi, karakterler güzeldi ama yazım tarzını asla beğenemedim. Ne ara hangi karakterin ağzından okuyoruz anlamadım, geçişleri kötüydü. Bir de aradaki aşkı hissedemedim ama aile sıcaklığı vardı
Akasya SokağıPayelll · Parola Yayınları · 2025238 okunma
İlk kitabından daha da kötüüü… az önce ne okudum ben diye düşünmeye başladım. Ben okudum, siz okumayın. Umarım bu kitabı çevirmezler, buna verilen paraya acırım