1- Muzaffer İzgü / Dayak Birincisi 📚
2- Yusuf Atılgan / Canistan 📚
3- Halit Erturul / Kendimi Buldum 📚
4- Aziz Nesin / Ölmüş Eşşek 📚
5- İskender Pala / Mihmandar 📚
6- Orhan Pamuk / Masumiyet Müzesi 📚
7- Necip Fazıl Kısakürek/ Çöle İnen Nur 📚
Görünürde verimsiz bir ay gibi görünse de küçük bebekle anca bu kadar oldu :)) Ama mizahi yönden güzel keyifli kitaplar okudum. Umarım ekim ayı daha verimli geçer. Herkese keyifli okumalar dilerim...📚