“…’Hiç aşık oldun mu?’…
‘Bir kez olmuştum.’
‘Neler hissetmiştin?’
‘İfade etmek zor ama delirmek gibiydi biraz.’
‘Âşık olunca tüm dünya seninle birlikte delirmiş sanırsın. Fakat bu bir yanılgıdır. Dünyanın derdi, hep başından aşkındır. Seninle ilgilenmez.’ “