KuzeyLi

KuzeyLi
@p1mple
acımasızca geçip giden zamandan geriye kalan sadece yalnızlıklarımız
@p1mple·
·
sabitlendi
Elinden bir şey gelmeyince kabullenmek kolaydır. Asıl çaresizlik kendine elimden geleni yaptım mı diye sormaktır. Çünkü asıl çaresizlik çareyi geçirmişken eline avuçlarının içinden kaçırmaktır..
İnsan ve Duygular
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

KuzeyLi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·218 syf.·
19 günde okudu
·
2023 7. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 102,3bin okunma
Birtakım tuhaf fikirler, karanlık hislerle bunalıyordum, kafam cevapsız sorularla doluydu... bendeyse ne onları çözecek güç, ne de istek vardı.
Alıntı
"Birini çok sevmenin bedeli bir daha kimseyi sevememektir."