Paşa bey

Paşa bey
@pa_sa43
Herkesin bir sebebi var kimse boşuna delirmedi..
Cam gibi gençlerdik Silselerdi parlardık Ama onlar kırmaya seçti BİZDE KESMEYİ
Reklam
Her hayalle dua.. Her nasibe çaba gerek..♡
Ahlakı güzel olanın seveni de çok olur..Hz.ALİ
ACI MÜHİM DEĞİL UMUT YORUYOR İNSANI !