Merhaba ben üniversite mezunuyum. Aşkı siz ne bilirsiniz ki ? Merhaba ben de yüksek lisans bitirdim. Aşkı en iyi ben bilirim. Sizin ne haddinize aşktan bahsetmek. Ben doktora yaptım ben profesörüm benim tahsilim en üst düzeyde aşkı en iyi ben tanımlarım... Merhaba ben okumadım. Aşkı sizin kadar iyi bilmiyorum ve belkide hak etmiyorum ama aşık oldum. Aşkı tanımlayamadım ama çocuklarımla her hafta bir çiçek dikeriz. Gözyaşlarımızla sularız....