Birini sevdiğiniz de neyin ne olduğunu bilmeden seversiniz, Yaralarını bilmeden, Ailesini tanımadan, Kim olduğunu bilmeden, Daha önce görmeden, Size bir kalp sunulur ve siz sadece o kalbi seversiniz. Mutluluklarını bilmeden, Kalbindeki cam parçalarını bilmeden.. Eğer sevdiğiniz kişide kırgınlıklar yoksa, Kalbinin orta yerlerine saplanıp kalmış toplayacağınız cam kırıkları yoksa şanslısınızdır. Ama avuç avuç toplamanız gereken camlar varsa, Birazcık zordur işiniz. Önce bir kaç yeriniz kanayacaktır muhtemelen, Azıcık sızlar yüreğinizin bir yerleri, O üzüldüğü için bilmediğiniz bir yanınız acıyacaktır. Gözünde hüzün gördüğünüzde muhtemelen bazen soramayacaksınız bile neyin var diye, Hatta nasılsın sorunu sormak istemezsiniz bazı günler, Cevabını önceden bilirsiniz. Elinizden gelecek bi şey yoksa soramazsınız nasılsın diye, Sessizce bir köşe de geçmesini beklersiniz. Ama panik olmayın. Sevgi emek ister. Emek verdiğiniz her şey size huzur olacaktır. Kanayan bir yara gördüyseniz, Tuz değil yaraya merhem olun, Kanayan yaraya merhem mi olunur demeyin! Olunur! Önce sevin sonra yaranın üzerine aşkınızı, sevginizi bırakın, kabuk bağlayıp yara kaybolacaktır. İnsan sevdiğini seçemez diye düşünenlerdenim. Çünkü sevmek mantıkla olmaz, yürekle olur.
Yanlışlıkla işe alındım arkadaşlar :( korku panik endişe Loading....
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
stresliyim
YTD Şahsi Düşünceler Yanlış da Olabilir
''Piyasalar neden düşüyor? Bu hafta her şey aynı anda düştü. Borsalar, teknoloji hisseleri, Bitcoin. Düşüş öyle sertti ki Güney Kore borsası işlemleri tam yirmi dakika durdurmak zorunda kaldı. Herkes sebebi bulduğunu sanıyordu. Yapay zeka balonu patladı. Ama o cevabın bir sorunu var. O gün sadece riskli varlıklar düşmedi. Altın da düştü, gümüş de. İşte tuhaflık burada. Çünkü yapay zeka balonu patlasa bile altının düşmemesi, tam tersine yükselmesi gerekirdi. Korkan yatırımcı her zaman güvenli limana, yani altına kaçar. Demek ki ortada, yapay zekadan çok daha büyük, her şeyi birden aşağı çeken bir şey var. Onu görmek için bir ipucu yeter. O gün düşmeyen, tam tersine yükselen tek şey. Dolar. İşte sırrın anahtarı bu. Asıl soru "neden her şey düşüyor" değil. Asıl soru şu. Bütün dünya neden aynı anda dolara muhtaç kaldı? Olayı en baştan, sırasıyla kuralım.
Sınava son 30 gün kalmış fazlasıyla stresliyim üstelik bir de köyde yaşıyorm. Sırf millet her gün nereye gidiyorsun demesin diye ücretli öğretmenlik yapıyordum. Dün okullar tatil oldu bu sabah gene evden çıktım kütüphaneye gidecem üzerimde en Ufak konuşma hakkı olmayan bir kadın gelmiş diyor ki;"sırf işten kaçmak için kütüphaneye gidiyorsun"ya ben senin ... Zaten sırf bu yüzden 20 yıldır okuyorum he çok bilmiş...
panik prenses ve yedi ataklar