Ne gülebiliyorum ne de ağlayabiliyorum artık. Ben duygularını kaybetmiş, sessiz çığlıklarının duyulmasını bekleyen biri oldum. Bunu kendime ben mi yaptım? Bunu ben kendime neden yaptım? Be şimdi de cevapsız sorular okyanusundan sürükleniyorum. Kim benim yanımda olmalı, kimi yanımda tutmalıyım, kim bana zarar veriyor.. Belki de her şeyi ben yapıyorum kendime.