"İnsanlar hayatınızdaki özel yerini kaybetmeden, onlara verdiğiniz ayrıcalığın değerini anlayamazlar. İnsan, birine ne kadar yakın olduğunu, ancak onun uzağında kaldığında anlar."
Yüksek sesten nefret ederim ama kulaklıklarımda müzik hep son sestedir. Konuşmaktan nefret ederim ama sevdiğim insanların yanında hiç susmam. Kırıldığımı belli etmek istemem ama aslında olur olmadık şeylere kırılırım ve bu belli olur. Ağlamaktan nefret ederim ama en ufacık şey bile beni ağlatabilir ve kalabalıktan nefret ederim ama yalnız kalmak beni boğar.