hey gidi dünya

okuduğunuz kitabın her noktasını virgülünü de alıntı olarak paylaşmasanız mı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bazen bu dünyada büyük değişimleri var edecek kudreti bulurum kendimde. inanırım. aldanmak gibi bir inanmak. sonra aynı kendimde bir lokma ekmek çiğneyecek güç bulamam. insan kendine hep gölgesi mesabesinde mı kalır, diye düşünmem fazla ajitasyonlu gibi gelmeseydi eğer, düşünürdüm.
1000Kitap