Seda Demirkal

Seda Demirkal
@parezer_4
Her şey iyi insan olmakla başlar
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Özlem dehşet duygusunun bastırabilir mi? Ait olma duygusu, nefretten baskın çıkabilir mi? Nefret unutulabilir mi?
Yüzünün hep hüzünle gölgeli olduğunu fark etmiştim. Sanki hüznü kendi içindi de iyiliği bütün insanlara yönelikti.
Doğaya aykırıydı sürgün. Bu yüzden hepimiz perişan olmaya yazgılıydık. Mutlu sürgün yoktu ve olamazdı.