Evrim Karabulut

Evrim Karabulut
@parlayangece
Puan vermedi
Ah hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan biriydi hatta o kadar ki ilk defa kitap incelemesi yazma kararı aldım. Kitap kafası karışanları huzuru kaçanları o kadar güzel tatmin ediyor ki kaybolduğunuz zamanların, kendinizden şüphe ettiğiniz anların bir anda uçtuğunu hissediyorsunuz. Sevgi ve Tanrı ilişkisi muazzam anlatılmış okudukça aklınızdan tek cümle geçiyor "Keşke herkes böyle düşünse" Gerçekten herkes böyle düşünseydi dünyada kötü insan terimi hala kalır mıydı merak ediyorum
İnsan Ne İle YaşarLev Tolstoy · Mahzen Yayınları · 2019234,5bin okunma