Ah hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan biriydi hatta o kadar ki ilk defa kitap incelemesi yazma kararı aldım.
Kitap kafası karışanları huzuru kaçanları o kadar güzel tatmin ediyor ki kaybolduğunuz zamanların, kendinizden şüphe ettiğiniz anların bir anda uçtuğunu hissediyorsunuz. Sevgi ve Tanrı ilişkisi muazzam anlatılmış okudukça aklınızdan tek cümle geçiyor "Keşke herkes böyle düşünse" Gerçekten herkes böyle düşünseydi dünyada kötü insan terimi hala kalır mıydı merak ediyorum