Severek okuduğum bir seriydi Bu kitabın son olacağını bilmiyordum bitince gerçekten üzüldüm kitaba Gelecek olursak başlarda noba yine Biraz sıktı sanki başa sarmış gibiydi iç buhranları kararsızlıkları sinir bozdu sonra toparladı Daren ile beraber olmaları gerçekten hoştu aronun her an bir taşkınlık yapacağını düşündüm o kadar sakin olması pek hayra alamet değildi ki sonunda yaptı da zaten Umarım özel bölümler gelir devam niteliğinde olan Nova ile ejderhanın daha çok konuşma larını ve Daren ile nova'nın gökyüzünde güzel anılar biriktirirken Bizim de ona eşlik etmemizi isterdim
Not Bu bir istek değil ihtiyaç yazarcığım:))