Yürüyordum, yanında hafiften tutarak solugumu, son bahar cilevesirken kışla, üşüyor musun dedim, kızarak gözlerime baktın, görmüyor musun kazakli olduğumu, peki dedim binanın kaçıncı katında çalışıyorsun, dedin .. cehennemin dibindeyim kapıda zebani var o sana söyler dedin gelirsen eğer kaçıncı katta olduğumu