Nur

Nur
@patiahy
.. Mutluluk kimseyi kollarını açıp beklemiyor sen gidip tutuyorsun yakasından
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir şey yap, güzel olsun. Çok mu zor? O vakit güzel bir şey söyle. Dilin mi dönmüyor? Güzel bir şey gör veya güzel bir şey yaz. Beceremez misin? Öyleyse güzel bir şeye başla. Ama hep güzel şeyler olsun. Çünkü her insan ölecek yaşta…” Şems-i Tebrizi
Ben oldum demenin Ben geldim demenin Ben sevdim demenin Ve dahi başında '' ben '' olan her hecenin sonunun nasıl kesildiğini göstermek için yeterdi.
.. yalnızlık, bir münzevînin yegâne sığınağıdır.
Bir Çin bedduası ''Tuhaf zamanlarda yaşayasın''.. Tuttu galiba.