Nur

Nur
@patiahy
Eğer kendime ait bir dünyam olsaydı, her şey saçmalıktan ibaret olurdu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Önce kendini sevmekle başlayacak tekamül
Bilirsiniz, Dünya; fazlaca meşakkatle doldurulmuş, İçinde rahatın çok az olduğu, Nefes almak için bazen oksijenin de kafi gelmediği, Bir imtihan alanından başka bir yer değildi..
Bu kadar sahteliğin benim samimiyetime ihtiyacı olduğunu sanmıyorum
Sevince kötüsünüz Sevinince kötüsünüz Korkunca kötü Üzülünce kötü Öyle kötüsünüz ki..