Kitaplar 2**Adamus bremensis ; Vikingler barbarlıktan medeniyete 3**Sibel eraslan; kadın sultanlar 4**Ahmet şimşirgil ; Kayı serisi *** tursun bey -tarih-i ebu-l feth( fetih ve voyvod Abdullah çiftçi - 6**C.bukowski; pis moruğun notları 7**Erhan afyoncu; yavuz’ un küpesi 11**Christopher hodapp -Alice Von kannon ; komplo teorileri ve gizli cemiyetler for dummies . Ceviri:cengiz yücel 12**Prof. Dr. Celal Yeniçeri: uzay ve varlık ayetleri tefsiri **Bertrandon De La Broquiere’in Denizaşırı Seyahati 38”” fuat köprülü ; 13**ömer lütfi mete; komplo teorileri 17**Ray kurzweil- Bir zihin yaratmak ve insan düşünceleri 18**Mustafa armağan; yavuz sultan selim han 19**Ahmet refik; osmanlı kumandanları 40 @“Yezdi ; tarihi notla - Rıza nur - lozan Ve hayatım hatıratım ve misaki hafiye yasaklı “”@“ Bostanzade yahya - duru tarihi 20**tom egeland; yasak tevrat 21**ibnu’l-cevzi- şeytanın hileleri 22**marzuban bin rüstem; marbuzanname acem hikayeleri 23**Hamide demirel; Türk destanlarının ana unsurları 25**isfendiyar H.eralp; siyon protokolleri 26** james reston; kanuni ve şarlken &Avrupa uğruna savaş 28** ibrahim osman kahyaoğlu; büyük kıyamet alametleri başlangıç
Patrona not
Bir not düşmüştüm önceki bir bayramda not defterime; “Şimdi çıkıp gelsen ansızın; otursan dibime, dinlesen anlatacaklarımı...biraz ağlayıp çokça sarılsak belki o zaman inanırım bayram olduğuna...”diye. Kaç bayram geçti gelmedin. Ben ise umudumu yitirmedim hâlâ, sadece yokluğuna alışmaya çalışıyorum ve en çok da bayram günleri özlüyorum seni nedense. Herkes bir arada, herkes yan yana ben ise bir parçası kayıp diye köşeye atılmış bir puzzle gibiyim hâlâ. ne bir işe yarıyorum ne de diğer parçalarım bir anlam ifade ediyor.
Kurban Bayramı
Reklam
SADECE HİKAYE
Erhan Bey yine hikaye etkinliği açmış, bu adamın da hiç işi gücü yok mu? Oyda verdim belirlenmiş konulara. Yazar mıyım? Denerim, olduğu kadar. Yolculuk ve empati. Yolculuğu deneyeyim gayet açık ve geniş kapsamlı. Yolculuk? Nereden nereye? Otobüs, tren, vapur, uçak, zeplin, uzay gemisi. Geçelim çok somut. Zihinsel yolculuk, boyutlar arası geçiş? Zihnimin içinde ilerliyormuşum sonra kayboluyorum. İnception. Yapabilir miyim? Bu konuda bilgim yok. Altyapı ister. Bunu bir fizikçi yazsın. Zamansal yolculuklar? Şimdi buradan kalkıp 1980’e gidiyormuşum. Yok 80 olmaz darbe zamanı. Farklı bir zamana gitmeliyim. Neyle gideceğim? Bir film vardı, yaşlı bir adam ile gencin. Zamanlarası geziyorlardı. Neydi o? Heh, Geleceğe Dönüş. Onların arabasındaymışım, mağara zamanına gidiyormuşum. AROG. Yok bu da olmadı. Uzanmalı biraz böyle gezinerek bir şey bulamayacağım. Empatiyi denemeliyim. Empati, empati. İletişim. Bir film sahnesi vardı Haluk Bilginer’in, arkadaşı ile meyhanede, gençten bir garson ile diyaloğu. Ne diyordu orada? “Evladım şunun tadına bakar mısın?” “Değiştireyim hemen efendim” “Evladım şunu tadına bir bakar mısın?” Arkadaşı araya giriyordu sonra, rahat bırak çocuğu değiştirsin işte diyerek. Haluk Bilginer “İnsanlar adam gibi dinlemiyor birbirlerini. Cümleyi bitirmeden otomatik cevap.. Her şey otomatik zaten. Sonra anlaşamıyoruz! Anlaşamazsın tabi..” diyordu. Buna benzer bir şeyler olmalı? Müşteri Hizmetlerini aramışım, sorunun ne olduğunu öğrenmeye çalışırken operatörde onu suçladığımı zannederek kendini savunuyormuş. Empati, yolculuk , soyut yolculuklar, iletişim, empati, birbirimizi dinlemiyoruz…. Dedem ile tarlaya gidiyormuşuz, toprak yolun üzerinde durup elime bir kürek veriyormuş, kazmaya başlıyormuşum. İki kürek kazmamla önümüzde bir ev oluyormuş biriketten. Füsun