Ayrılık, kalbi eksiltir eskitir. Desem de, sabah yoruyor insanı - çünkü dün çok insafsız, çünkü geçmiş fazlasıyla kıskanç ve saldırgan.
Hayır. İçimde bir kuş uçuyor. Salgılarım, enzimlerim, hormonlarım tarumar. Bu kıyametin sonunda katil ben çıkacağım. Evet. Yoksulum. Çünkü sen yoksun.
Bari sayenizde tek başına sağladığım başarılarımı örnek alın.
Çünkü bir gün sizin de waliz'e ihtiyacınız olacak.
Bir gün siz de çıkıp gideceksiniz.
Yolcu etmeye niyetli kimseniz yoksa, yol güzeldir işte.
Yolun arkadaşlığıyla yetinenler, geri dönmez.
Kesin ümidi.
Onlar, gitmek fiiliyle yetinenlerdendir.
Yüzünüze çarpan kapı sizin de kurtuluşunuzun çıkışını kapatmıştır sonsuza kadar.