Her geçen gün biraz daha
Eğreti duruşuna şahit oluyorum insanın
...
Mekik dokurken
Gerçek ile sanal dünya arasında
,
En çok da hakikatin farkında varamıyor
En çok da kendini ıskalıyor aslında
...
Sahtelikler yeşeriyor buralarda
Eğretilikler filizleniyor sayfalarda
,
Beğeniler,
Yorumlar,
Paylaşımlar,
İnsanı insana düşman kılmaktalar.
Acı veriyor buncası...
Gücüm yetmiyor
.
Yetmiyor gücüm
.
Bir köy
Bi şehir
Bi ülke değil
Bi dünya sürükleniyor,
Bi dünya insan sürükleniyor...
Elimden hiç bir şey gel mi yor...
Ve kalmak acı veriyor artık...
Acı veriyor kalmak, bunca acı arasında...