Pervâne

Pervâne
@per_v_ane
Kelâmgâh kalemimin gözyaşları /Sadırdan satıra sözyaşları Nev-i şahsıma münhâsırdır/Alıntılı iletiler belirtilmektedir
Şu içimde biriken korkular, Ümidimin azlığından değil. Yarınlar da değil beni tedirgin eden Yaralar da değil yaralanma ihtimali de Ama sanki bi liman eksikliği belki de bilemiyorum Emin olamıyor, doğru tanımı ne yazıkki bulamıyorum... Zalimin zulmü Mazlumun ahı Dünyanın döngüsü Savaşlar, bağrışlar Kanlar, revanlar Ahlar, eyvahlar ... Bilmiyorum Nereye gidiyor dünya ... O ki var İyi ki var Elhamdülillah, O ki var O ki kuluna yâr Elhamdülillah. "Bi gürültülü yaşama gidiyor dünya" diyor ya şair ... O gürültü beni ürpertiyor Sözün özü bu . . .
Reklam
Gözümden Ve sözümden yaşlar akıyor...
Her geçen gün biraz daha Eğreti duruşuna şahit oluyorum insanın ... Mekik dokurken Gerçek ile sanal dünya arasında , En çok da hakikatin farkında varamıyor En çok da kendini ıskalıyor aslında ... Sahtelikler yeşeriyor buralarda Eğretilikler filizleniyor sayfalarda , Beğeniler, Yorumlar, Paylaşımlar, İnsanı insana düşman kılmaktalar. Acı veriyor buncası... Gücüm yetmiyor . Yetmiyor gücüm . Bir köy Bi şehir Bi ülke değil Bi dünya sürükleniyor, Bi dünya insan sürükleniyor... Elimden hiç bir şey gel mi yor... Ve kalmak acı veriyor artık... Acı veriyor kalmak, bunca acı arasında...
Demiri kaç derecede eritiyor ateş Peki ya şu heceler Hece hece hecelenen dizeler Kaç derecede eritiyor kalemi Yahut kelâmı, Kaç derecede hamlıktan âzâd ediyor Ediyor da Bir şiire mısra ediyor ?
Ve Her defasında Dönüp dolaşıp diyorum ki İyi ki kitaplar var, iyi ki iyi kitaplar var.
Reklam