Pervâne

Pervâne
@per_v_ane
Kelâmgâh kalemimin gözyaşları /Sadırdan satıra sözyaşları Nev-i şahsıma münhâsırdır/Alıntılı iletiler belirtilmektedir
bazen ağlamak geliyor içimden ... sebepsiz nedensiz niçinsiz ... öylesine . ağlasak... yeterince ağlasak ! , aklanır mıyız paklanır mıyız ... ?
Reklam
İslam bütün olarak anıldığında ashab-ı kiramın dinidir. Parçaladığımız zaman da bu asırdaki gibi, iki yakası bir türlü yan yana gelmeyen Müslümanlar'ın dini olur. Bu bir suçtur aynı zamanda. Ashab-ı kiram zihnimize nasıl yerleşebilir ve onlarla aramızdaki açı farkını nasıl kapatabiliriz?
kitaplığımda bekleyip de henüz okunmamış kitapların yükü biniyor omuzlarıma...
bazen birkaç şiiri dinlemek birçok şiir kitabı okumaktan yeğdir
belki... belki bi şiir dokunur da sinemize yeniden doğar mıyız söylesene...
Reklam