İslam bütün olarak anıldığında ashab-ı kiramın dinidir. Parçaladığımız zaman da bu asırdaki gibi, iki yakası bir türlü yan yana gelmeyen Müslümanlar'ın dini olur. Bu bir suçtur aynı zamanda.
Ashab-ı kiram zihnimize nasıl yerleşebilir ve onlarla aramızdaki açı farkını nasıl kapatabiliriz?