Asıl iyileştiren ilişki olmakla birlikte, bu ilişkinin, terapistin kendiyle kurduğu ilişki olduğunu söylemenin zamanı geldi ve geçiyor. Düşünün: Birisi yaşamınızın içinde giderek derinleşirken aslında sizin dünyanızda kendini yeniden üretiyor. Siz, terapi adına, kendi içinizde bir yabancıyla tümleşik hale geliyor ve bunu inanç haline getiriyorsunuz. Ur taşıyıp mutlu olana rastlamış olamazsınız ama terapi gördükten sonra terapisti adına mutlu olmaya yazgılı bir dolu insan vardır çevremizde.