küllenmişaşk

küllenmişaşk
@peribelllaa
@Bilmemkiki :)
yinekendinden
vazgeçergibi...
...
4 Nisan
18 okur puanı
Mayıs 2025 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Seninle cehennem ödüldür bana, sensiz cennet bile sürgün sayılır...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Madem bozacaktın neden düzelttin beni? Artık yoruldu bu beden, vicdansız seni Kafamın içinde, "Neden, neden, neden, neden?" Neden bıraktın beni?
Nasıl sığdırayım üç beş söze? Yeter mi ki birkaç cümle bize? Az değil, ay değil sene sene Bi' de ayrılmışız seve seve
Sanki anlattığımı anlayacaklar, Beni de durduk yere ağlatacaklar... Onlar tamam da, kalpteki sesler, Söyle nasıl susacaklar
iyi gecelerr millett