küllenmişaşk

küllenmişaşk
@peribelllaa
@Bilmemkiki :)
yinekendinden
vazgeçergibi...
...
4 Nisan
18 okur puanı
Mayıs 2025 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ey kalbim, sevilmeden sevilir mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yok yok yok diyemem, Darılıp gidemem Senden vazgeçemem vazgeçemem ben Başka bir sevgili Sevemem, istemem Senden vazgeçemem Vazgeçemem ben...
İyi geceler :))
İyi gecelerr :)