-Bugün vapura binelim mi?
-Neden?
- Çünkü bugün seni iki mavinin arasında sevesim var.
Denizin hemen üstünde ,gökyüzünün biraz altında...
Gülümsedi...
-Neden gülümsedin?
-Hangi kadın buna cevap verebilir ki?
-Sen verebilirsin bence...
-Nasıl bir cevap mesela?
-Ne münasebet dersin mesela...Ne münasebet efendim sevmeyin beni öyle olur olmadık yerlerde. Ikı mavinin arasıymış. Tost muyum ben beyefendi kendinize gelin.