Hayatımdaki bu gereksiz heyecanı ikinci kez yaşıyordum. Muavin yaklaşıyordu ve ben hâlâ soğuk bir içecek mi , çay mi yoksa kahve mi alacağımı bilmiyordum. Çoğu insana aptalca gelebilir ama terlemiştim. İnsan böyle bir şeyi düşünürken terleyebilir mi?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Otobüse biner binmez koltuğunu uymaya konumlandıran insanları hiçbir zaman anlamamamışımdır. Koridor tarafında oturursa anlarım da , çam kenarında oturan insan ne diye hemen uyumak isterki?
Yolu izleyip kaybettiği hayatının farkına varmaktan mi korkar?
George bir an sustu." Ama biz öyle değiliz," dedi sonra.
" Çünkü..."
" Çünkü sen varsın benim yanımda ve..."
" Ben varım senin yanında. Biz ikimiz hep birbirimizin yanındayız, işte böylece bizi düşünen biri var dünyada..."