Hepimizin birçok yönü vardır. Bunlardan biri de dürtüler. Şu Freud denen adam buna 'id' diyor. Bunun illa ki kötü olması gerekmiyor ama bunun üzerinde hâkimiyet kurmak önemli. Tıpkı masaldaki kötü kurt gibi. Aklını ve duygularını dinleyip kurdun tehlikeli olabileceğini bilirsen sana bir şey yapamaz. Ama onu serbest bırakırsan yanarsın. Sonra seni yer. Bazen kısacık bir an yeter. Hatanı anlamazsan durum daha da fena olur.