иαмεlεѕѕ

иαмεlεѕѕ
sonsuzlukta bir gece sabah olurum.
“Fakat her şey geçer.Her şey unutulur.Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur.İnsan birazcık da kalender olmalıdır.”
Reklam
“Ben de insanım Yusuf,ben de etten ve sinirden yapılmış bir mahlukum.Bana da biraz acıyın canım...”
“Memleketi asıl iradeleri altında bulunduran bu adamların karşısında bir hükümet memurunun ne kadar az kıymeti olabileceğini;bir kaymakamın,aşağı yukarı,kendisine itibar edilen,fakat işlerine engel olmaya başlayınca derhal tüydürülen bir kukla olduğunu bildiği için,vaziyetten tamamen ümidi kesmiş gibiydi.”
Niçin durup dururken yalan söylemek ihtiyacını duyuyorlardı?
“Onlar işportaya konan bir elma gibi onu süsleyip temizlemişler,parlatmışlar,sonra yağlı bir müşteriye okutmuşlardı.Kız yetiştirmekten de gaye bu değil miydi?”
Reklam