Lina

Lina
@phiebia
Sorry, always sorry. What in the world can you buy with an apology?
10/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2021 45. kitabı
Eh, pek kitap incelemesi yapan bir insan değilim ama bu kitaba hiç inceleme ve alıntı eklenmemiş olması garibime gitti. Türkçe çevirisi olmaması Türklerin okuyamaması anlamına gelmemeli :( Kitap üç farklı bölüme ayrılıyor: 1) The Son of Sobek (Sonek’in Oğlu) 2) The Staff of Serapis [Serapis’in Asası (?)] 3) The Crown of Ptolemy [Batlamyus’un Tacı (?)] İlk hikayede Carter ve Percy tanışıyor. Carter Sadie’ye Percy’i anlatmıyor ama Percy Annabeth’e Carter’ı anlatıyor. İkinci bölümde ise Sadie ve Annabeth karşılaşıyorlar. Üçüncüsünde ise hepsi beraber Setne ile mücadele ediyorlar. Kitabı anlayabilmek için Kane Günceleri (3 Kitap), Percy Jackson ve Olimposlular (5 Kitap) serilerini okumanızı öneririm. Açıkçası, bana Percy’nin ağzından bir şeyler okumak iyi geldi. Uzun zaman olmuştu o komik anlatımı dinlemeyeli :) Ve son olarak, İngilizcesinin yetersiz olduğunu düşünüp kitabı Türkçe okumak isteyenlere güzel bir haberim var. “Wattpad” adlı uygulamayı çoğu kişi biliyordur bence. @_berra_elif_ adlı kullanıcı (şu anki kullanıcı adı, sonra değiştirirse bilemiyorum) bu kitap da dahil olmak üzere Rick Riordan’ın yazdığı ek kitapları (daha çevirisi yapılmamış olan) kendi çeviriyor. Gayet de güzel yapıyor bence :) Aşağıya bıraktığım linklerden o kitaplara da ulaşabilirsiniz. »»————- ★ ————-«« Hesabın linki: wattpad.com/user/_berra_elif_ »»————- ★ ————-«« Demigods and Madicians (Melezler ve Büyücler): wattpad.com/story/234935370... »»————- ★ ————-«« Linkler çıktı mı emin değilim, arama çubuğuna yazarsanız da çıkar zaten. Sağlıcakla kalın, sonra görüşmek dileğiyle!
Demigods & MagiciansRick Riordan · Disney-Hyperion Publishing · 201637 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
7/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2021 54. kitabı
·
Bunun kendi yorumum olduğunu ve sadece bu kitap hakkında değil, tüm seri hakkında olduğunu hatırlatıyorum. Spoiler içerebilir!! Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, benim çok beğendiğim bir kitaptı. Kavramlar kendine özgü, bu da kitabı güzelleştiren bir başka özellik. Maalesef ne kadar beğensem de herkese önerdiğimi söyleyemem. Kitap sürekli olaylı geçiyor, “Ah, bu karakteri sevmeye başladım ve...öldü.” gibi hissettiğim zamanlar da oldu. Aslına bakarsak, kitaptaki tüm karakterlerden nefret etmek için bir neden söyleyebilirim ;) Serinin yoğunlaştığı duygular karakterlerin hissettiği öfke, pişmanlık ve korku. Herkes birbirine ihanet edip duruyor ve bu işi karmakarışık bir hale getiriyor. “Paşa paşa dursana az” düşüncesiyle okudum hep kitabı. Kimin kime ne yaptığını anlamak insanı yoruyor. Sevdiğim bir karakter yanlış seçim yaptığında keyfim kaçtı ve az daha bırakıyordum okumayı... Yine de, serinin içinden çıkarılabilecek anlamlar çok güzel. Beğenmeseniz de bir şans vermenizi öneririm :)
Genç ElitlerMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20163,680 okunma