"Örneğin öfkeyi ele alalım; eğer haddinden fazla öfkeleniyorsak veya yeteri kadar öfkelenmiyorsak, o zaman kötü bir halde oluruz. Ama orta halli bir öfke hissediyorsak, o zaman iyi bir halde oluruz. Aynı şey diğer duygular içinde geçerlidir."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Biraz önce de söylediğim gibi, ruhun şiddetli ve sarsıcı hareketleri anlamına gelen duygular kusurluluğun birer sonucudur. Bunlar akla aykırıdır ; zihnin ve dingin bir yaşamın can düşmanlarıdır."