📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ona göre insan olmak yılbaşında muhteşem bir şato hediye edilen küçük bir çocuk olmaktı. kutunun üzerinde şatonun resmi vardı ve bu şatoyla, şövalyeleri ve prensesleriyle oynamayı dünyadaki her şeyden daha çok istiyordun çünkü şatodaki hayat kusursuz görünüyordu. tek sorun şatonun yapılmamış olmasaydı. şato minik minik ve karmaşık parçalardan oluşuyordu ve kutunun içinde parçaların nasıl birleştirileceğini gösteren bir kılavuz olsa da sen anlayamıyordun. annen, baban ve Sylvie Teyzen de anlamıyordu. ve sen öylece kalakalıyor, kutunun üzerindeki resme, kimsenin yapamayacağı o mükemmel şatoya bakıp ağlıyordun.
"seni seviyorum," dedi.
ve o an aşkın ne işe yaradığını anladım.
aşk hayatta kalmana yardım ediyordu.
anlam aramayı da unutturuyordu. aramayı bırakıp hayatı yaşıyordun. aşk önemsediğin kişinin elini tutmak ve şimdiki zamanda yaşamaktı. geçmiş ve gelecek yalnızca mitti. geçmiş ölen şimdiki zamandı ve gelecek hiçbir zaman var olmayacaktı, çünkü ona ulaştığımızda gelecek zaman şimdiki zamana dönüşecekti. şimdiki zaman sahip olduğumuz tek şeydi. sürekli devinen, sürekli değişen bir şeydi şimdiki zaman. ve hercaiydi. yakalamanın tek yolu geçip gitmesine izin vermek, onu serbest bırakmaktı.