Eskiden sinirlenince kapıyı çarpardık, şimdi yorumu.
O da olmazsa story atar, üstüne bir de pasif-agresif şarkı koyarız.
Modern toplumun öfke yönetimi: parmak ucunda linç, ruhun ortasında sancı.
Buyur, linçsiz, vicdanlı, hafif mizahi bir yazı okumak istersen beklerim...
medium.com/türkiye/yorgun...
Aylar sonra 🥰 25 olucam 🥰 işte o zaman... işte o zaman...🥰 beynim duygusal gelişimini tamamlicak 🥰 ve 🥰 artık hiçbir şeye üzülmicem demi 🥰 öyle oluyor demi 🥰 oluyor diyin 😡
Aylar sonra 🥰 25 olucam 🥰 işte o zaman... işte o zaman...🥰 beynim duygusal gelişimini tamamlicak 🥰 ve 🥰 artık hiçbir şeye üzülmicem demi 🥰 öyle oluyor demi 🥰 oluyor diyin 😡