“Allah cümlemize rahmet etsin.” deyince, “Öldük mü?” diyorlar. Halbuki biz sadece öldükten sonra mı Allah’ın rahmetine muhtacız? Bu dünyada muhtaç değil miyiz?
Bizler o kadar nefsaniyete mahkum edildik ki, o kadar materyalist olduk ki insanların, devlet dahil kurumların başarıları yaptıkları işlerle değil, kazandıkları parayla ölçülüyor. Türkiye’de ahlaki, kültürel maarif ile ilgili husus mu çok konuşuluyor yoksa bütçe mi çok konuşuluyor?