...Kendimi sorumlu hissediyorum. Ama değilim. Yapabileceğimi düşündüğüm ne varsa yaptım. Daha fazlasını yapabilir miydim? Muhtemelen. Evet. Her zaman daha fazlasını, daha iyisini yapmak mümkündür. Bu yanıtlaması güç ve nihayetinde anlamsız bir soru...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
..."Yalnız değilsin," dedi. Aslında öyleyim. Sorun da bu ya zaten; hepimiz bedenlerimize ve zihnimize sıkışıp kalmış yalnızlarız. Hayattaki tüm arkadaşlıklarımız yüzeysel ve gelip geçici...
Senin bir suçun yok ki. Ayrıca üzülmek zaman kaybından başka bir şey değil. Hayatı, sonradan pişman olmayacağın, özür dilemek zorunda kalmayacağın şekilde yaşamalısın. İşini sağlama alıp baştan doğru olanı yaparsan sonrasında özür dilemeye gerek kalmaz.