Uzunca bir süredir böyle fantastik kitaplardaki gibi maceraya atılmak istiyorum, goblin kesmek dev avlamak, ogre’larla savaşmak ya da bir zombi istilası olsa da gidip zombi falan kessek şeklinde ve bunun eksikliği beni bayaa boşluğa düşürüyordu. Yakın zamanlarda aklıma şöyle bir şey geldi aslında gerçek hayatta da maceraya atılmak var. Bir proje yapmak, bu proje için yol arkadaşları bulmak, zor zamanlardan geçmek, partiniz kötü olduğu için zarar görmek, daha çok iş yapmak bazen de bilmediğiniz/zor düşmanları alt etmek için yolda yeni şeyler öğrenmek. Acaba bu yaklaşım size de mantıklı geliyor mu?