Eda

Eda
@pltednrr
ad, konum ve görünüm bakımından yoksul biri olan ben, idrak gücüm içerisinde mağlup edilemez bir tanrıçayım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer yaşamımı ruhun süslü örtüleriyle yaşayabilseydim, şikâyet etmek için derin üzüntülerim olmazdı.
Çocukluğumun yitip gitmesi değil ağladığım; çocukluğum da dahil her şeyin yitip gitmesi.
Eğer doğal davranırsak, geldiği gibi gider, büyüdüğü gibi ölür. Her şey hiçtir ve buna acımız da dahildir.
Maddesel olarak yararsız olanlar her zaman zararlıdırlar.